Etyka to ważne słowo, które powinno stać wysoko w słowniku każdego przedsiębiorcy. W Circle K doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego w biznesie kierujemy się takimi samymi zasadami jak w życiu codziennym.
Image
#1 w naszej strategii
Odpowiedzialny biznes jest integralną częścią wpisaną w naszą strategię, dzięki której bezpieczeństwo pracy, wsparcie społeczności czy umiejętne zarządzanie ryzykiem zawsze stawiamy na pierwszym miejscu.
Image
Równowaga i priorytety
Podejmujemy decyzje biznesowe, zachowując równowagę pomiędzy interesem firmy a interesem społecznym. Nasz priorytet? Prawa człowieka i prawa pracownicze.
Image
Działamy lokalnie
Zawsze działamy transparentnie, wspieramy projekty społeczne, starając się budować trwałe relacje ze społecznościami lokalnymi, w których działamy.
Troszczymy się również o środowisko naturalne. W Circle K bierzemy odpowiedzialność za działania, które podejmujemy, i gramy fair wobec matki natury.
Działając na rzecz środowiska, realizujemy różne zadania związane m.in. z ograniczeniem ilości odpadów i zwiększeniem recyklingu oraz zmniejszeniem zużycia zasobów. O środowisko dbamy na różne sposoby i na każdej płaszczyźnie naszej działaności: od paliwa po kawę, od hot dogów po rozwiązania technologiczne. Jak nam idzie? Przekonaj się sam i poznaj nasze idee.
Image
Żegnamy plastik
Wprowadzając nowe opakowania naszego jedzenia, zmniejszamy wykorzystanie plastiku. Pomoże nam to zredukować ilość zużywanych surowców i zwiększyć wykorzystanie materiałów z recyklingu na rynkach europejskich o ponad 300 ton rocznie!
Image
Dokręcamy kran
W naszych myjniach ograniczamy ilość zużywanej wody oraz środków chemicznych do niezbędnego minimum.
Image
Certyfikaty
Nasza kawa ma certyfikat Rainforest Alliance. Kupując ją na naszych stacjach, wspierasz ochronę lasów deszczowych oraz zrównoważone rolnictwo.