Image
FAQ
Image
Biuro prasowe
PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jestem uczestnikiem programu EXTRA i nie mogę się zalogować - co powinienem zrobić?

Jeśli zapomniałeś hasła kliknij w "Zapomniałeś hasła?" na stronie logowania.

Jak uzyskać kopię paragonu?

Możesz zamówić kopię paragonu poprzez nasze Biuro Obsługi Klienta lub korzystając z aplikacji mobilnej.

Nie mogę dodać karty. Co powinienem zrobić?

Karta, którą próbujesz dodać do konta może być już zarejestrowana lub zostały wpisane niepoprawne dane.

Co zrobić gdy pieniądze zostały zablokowane na koncie bankowym?

Blokada środków na koncie jest automatycznie przeprowadzana przez wystawcę karty.

Chcę zmienić moje dane w Circle K EXTRA? Co powinienem zrobić?

Edycja danych oraz ich zmiana możliwa jest po zalogowaniu do serwisu Circle K EXTRA.

Gdzie znajdę mapę ze stacjami Circle K?

Informację odnośnie naszych stacji znajdziesz na naszej stronie internetowej lub w Aplikacji Mobilnej Circle K.

W jaki sposób mogę zmienić ustawienia komunikacji w programie EXTRA?

W bardzo prosty sposób możesz zmienić sposób komunikacji.

Gdzie mogę zostawić informację zwrotną na temat moich doświadczeń z Circle K?

Zawsze dążymy do poprawienia naszych usług i produktów - będziemy wdzięczni jeżeli zostawisz swój komentarz dotyczący Twoich doświadczeń.

Jak zgłosić problem dotyczący użytkowania myjni?

Najlepszym rozwiązaniem jest zgłosić ewentualne problemy bezpośrednio obsłudze stacji.

Jakie produkty i usługi są dostępne na stacji?

Użyj opcji "Znajdź najbliższą stację" na stronie www lub w Aplikacji Mobilnej do wyszukania stacji z produktami bądź usługami na których Ci zależy.

Dlaczego nie mogę zatankować przy użyciu Aplikacji Mobilnej?

Najczęstszą przyczyną jest wyłączenie usługi lokalizacji na urządzeniu mobilnym.

Jak uzyskać fakturę płacąc aplikacją mobilną Circle K?​

Płacąc Aplikacją Mobilną Circle K klient otrzymuje na swój e-mail fakturę imienną.

Dlaczego nie otrzymałem punktów/rabatu lub nie widzę zakupów w EXTRA?

Poznaj szczegółowe informacje

Jestem Uczestnikiem programu EXTRA – w jaki sposób mogę dodać nową kartę do konta?

Kartę możesz dodać w Aplikacji Mobilnej lub po zalogowaniu w serwisie EXTRA.

 

Zanim skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi zapraszamy Cię do zapoznania się z powyższymi zagadnieniami. W odpowiedziach do pytań przedstawiliśmy kroki, które możesz podjąć, aby rozwiązać swój problem.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami:

BOK@circlekeurope.com 

lub

bokEXTRA@circlekeurope.com

lub pod numerem telefonu +48 22 255 22 55