Image
biuro obsługi kleinta

Strefa obsługi klienta

W czym możemy Ci pomóc?
TCO-Portal
Zaloguj się do Circle K ID
Gift Card
Dowiedz się więcej o EXTRA
Credit Card
Dla biznesu
  • Gdzie znajdę mapę ze stacjami Circle K?
  • Jestem Uczestnikiem programu EXTRA – w jaki sposób mogę dodać nową kartę do konta?
  • Dlaczego nie otrzymałem punktów/rabatu lub nie widzę zakupów w EXTRA?
  • Jak uzyskać fakturę płacąc aplikacją mobilną Circle K?​
  • Co zrobić gdy pieniądze zostały zablokowane na koncie bankowym?
  • Jestem uczestnikiem programu EXTRA i nie mogę się zalogować - co powinienem zrobić?
  • Jakie produkty i usługi są dostępne na stacji?
  • Chcę zmienić moje dane w Circle K EXTRA? Co powinienem zrobić?
  • Dlaczego nie mogę zatankować przy użyciu Aplikacji Mobilnej?
  • Jak sprawdzić saldo na karcie podarunkowej Circle K?
  • Nie mogę dodać karty. Co powinienem zrobić?
  • Co należy zrobić w przypadku zgubienia, kradzieży lub uszkodzenia fizycznej Karty Podarunkowej Circle K?
  • Gdzie mogę zostawić informację zwrotną na temat moich doświadczeń z Circle K?
  • Jak zgłosić problem dotyczący użytkowania myjni?
  • W jaki sposób mogę zmienić ustawienia komunikacji w programie EXTRA?
  • Czy mogę odzyskać pieniądze, jeśli chcę zwrócić Kartę Podarunkową Circle K?
  • Jak mogę kupić Kartę Podarunkową Circle K?
  • Czy muszę wiedzieć, jakie jest saldo na mojej karcie podarunkowej Circle K?
  • Czy moja Karta Podarunkowa Circle K ma datę ważności?
  • Co mogę zrobić, jeśli moja Karta Podarunkowa Circle K została wysłana na niewłaściwy adres e-mail?

 

Zanim skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi zapraszamy Cię do zapoznania się z powyższymi zagadnieniami. W odpowiedziach do pytań przedstawiliśmy kroki, które możesz podjąć, aby rozwiązać swój problem.

Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami:

BOK@circlekeurope.com 

lub

bokEXTRA@circlekeurope.com

lub pod numerem telefonu +48 22 255 22 55