Image
df
Image
dfd
ŻYWNOŚĆ I RÓWNOWAGA

Równowaga od kuchni!

Dbamy o zrównoważony rozwój we wszystkim, co robimy. Podchodzimy odpowiedzialnie do każdego aspektu naszych działań, także w ofercie gastronomicznej.

Nasza kawa, produkty dostępne na naszych stacjach, to w co pakujemy i co serwujemy. Każda mała rzecz ma znaczenie, bo przekłada się na coś dużo większego - równowagę i odpowiedzialność!

Image
yjh

Kawa z certyfikatem
 

Nasze kawy posiadają certyfikat Rainforest Alliance. Kupując produkty oznaczone symbolem z zieloną żabą, mamy pewność, że powstały one w sposób przyjazny dla środowiska. Bez niszczenia lasów, zanieczyszczania wód i gleb czy niekorzystnego wpływu na zwierzęta.
Zielona żaba wpisuje się w naszą filozofię odpowiedzialnego biznesu, dlatego z dumą mówimy o jej obecności w Circle K. Dzięki Rainforest Alliance promowana jest żywność, którą uprawia się z szacunkiem i życzliwością dla ekosystemu i ludzi.

Image
h

Zdrowe produkty

W naszej ofercie stale pojawiają się nowe produkty, które urozmaicają dietę i wzbogacają ją o wartościowe składniki. Znamy żywieniowe trendy i chętnie z nich korzystamy! Bułki proteinowe, panini na zakwasie, bułki graham z kiełkami żyta (źródło błonnika!) czy świeżo wyciskane soki w naszym menu to kolejny krok w stronę zrównoważonej oferty dla wszystkich. Ponadto rozszerzamy ofertę o produkty wegetariańskie (np. croissant przygotowywany na miejscu z mozzarellą i pomidorem).

Image
jjj

Ekologiczne opakowania

Redukujemy zużycie plastiku! Przechodzimy na opakowania przyjazne środowisku. Przygotowywane na miejscu kanapki czy hot dogi sprzedajemy w opakowaniach eco friendly, które nie zawierają plastiku i w 100% nadają się do recyklingu. Wprowadziliśmy także papierowe słomki, a nasze jednorazowe sztućce są wykonywane z pestek awokado. Dania na wynos serwujemy w ekologicznych pojemnikach, produkowanych z trzciny cukrowej.

Image
jj

Wiemy, z kim pracujemy
 

Współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami żywności, dzięki czemu wiemy, że nasze produkty pochodzą z racjonalnie uprawianych gospodarstw, a my wspieramy ich rozwój.

Image
kury

Kochamy kury 
 

Do 2025 roku wszystkie jajka, które stosujemy do przygotowywania jedzenia lub sprzedajemy, będą pochodziły z wolnego wybiegu.