Dlaczego nie otrzymałem punktów/rabatu lub nie widzę zakupów w EXTRA?


Możliwe, że nie został dokończony proces rejestracji do programu EXTRA, dlatego zebrane punkty nie są widoczne. Jeśli korzystasz z karty bankowej jako lojalnościowej, upewnij się czy została poprawnie zweryfikowana.

  1. Upewnij się, że został dokończony proces rejestracji do programu EXTRA a karta, którą się posługujesz  jest dodana do konta. Możesz to sprawdzić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta lub po zalogowaniu do serwisu EXTRA lub w Aplikacji Mobilnej
  2. Jeżeli nie widzisz zakupów lub voucherów przypisanych do Twojej karty w koncie EXTRA skontaktuj się z nami używając tego formularza
  3. Jeżeli nie otrzymałeś punktów płacą Aplikacją Mobilną to upewnij się, że byłeś/jesteś zalogowany do profilu EXTRA
  4. Dodana do EXTRA karta bankowa musi zostać zweryfikowana poprzez transakcję z PIN-em, którą należy wykonać na stacji Circle K w ciągu 90 dni. Za transakcję weryfikacyjną Uczestnik nie otrzymuje punktów EXTRA i innych benefitów. Dopóki karta nie zostanie zweryfikowana, nie działa jako karta lojalnościowa (nie zbiera punktów, nie daje innych korzyści). Po 90 dniach zostaje usunięta z systemu
Czy artykuł był pomocny?: