Image

Image

pytania i odpowiedzi
Czy limit kredytowy jest odnawialny?
Więcej informacji o limicie kredytowym przeczytasz tutaj.
W jaki sposób nalicza się rabat?
W zależności od rodzaju umowy stosujemy rabatowanie w oparciu o cenę detaliczną na stacji lub notowania hurtowe cen.
Jak zwiększyć limit kredytowy?
Jeśli Twój obecny limit kredytowy okazał się niewystarczający - przeczytaj informacje poniżej
Czy posiadając karty paliwowe mogę korzystać z programu Circle K Extra?
Korzystając z kart paliwowych Circle K możesz być również uczestnikiem naszego programu lojalnościowego Circle K Extra
Jak najlepiej zamówić Eurowinietę?
Posiadając kartę Routex można w prosty i bezpieczny sposób zakupić Eurowiniety.
Jak uzyskać urządzenie OBU – EETS?
Posiadamy w ofercie urządzenie OBU - EETS Tollbox, które umożliwia rozliczanie opłat za przejazdy w całej Europie za pomocą jednego urządzenia.
Płatność za transakcje zagraniczne - paliwo
Ceny diesla na stacjach zagranicznych obowiązują jako cena dnia ze stacji lub średnia cena tygodniowa dla wszystkich stacji w kraju.
Z czego wynikają dodatkowe opłaty na fakturze?
Na fakturach związanych z użytkowaniem kart Circle K Polska i Circle K Europe mogą pojawić się dodatkowe opłaty wynikające z cennika.
Jakie są rodzaje kart paliwowych?
Obecnie mamy dostępne karty paliwowe takie jak: Circle K Easy Card, Circle K Polska I Circle K Europa.
Jak uzyskać kartę paliwową Circle K?
Zostań naszym klientem B2B! Niezależnie czy prowadzisz małą czy dużą firmę, mamy rozwiązania, które będą odpowiadać Twoim potrzebom.
Jak zmienić adres dostawy hurtowej?
Adres dostawy hurtowej można zmienić podczas składania zamówienia.
Jak złożyć zamówienie hurtowe?
Zamówienia hurtowe realizowane są do podmiotów, które podpisały umowę oraz przeszły audyt bezpieczeństwa.
Zawarcie umowy na dostawy hurtowe
Do zawarcia umowy na dostawy hurtowe niezbędne jest spełnienie warunków formalno-prawnych oraz BHP.
Czy dostępna jest karta, która działa za granicą?
Oczywiście! Jeśli chcesz tankować za granicą, mamy idealne rozwiązanie - kartę Circle K Europa.
Jak mogę znaleźć stację?
Jest to bardzo proste – użyj naszej wyszukiwarki stacji.
Nie pamiętam hasła do Portalu Klienta
Sprawdź, jak przywrócić swoje hasło.
Jak zalogować się do portalu klienta?
Logowanie do portalu jest bardzo proste. Postępuj według instrukcji zawartych poniżej.
Jak uruchomić polecenie zapłaty?
Uruchomienie polecenia zapłaty wymaga podpisania aneksu do umowy oraz zgody na obciążanie rachunku.
Jakie są opcje fakturowania?
Oferujemy klientom fakturowanie dostosowane do ich potrzeb.
Jak mogę zmienić dane firmy?
Jeżeli chciałbyś zaktualizować dane swojej firmy - skontaktuj się z nami.
Jak uzyskać kopię faktury?
Kopię faktury możesz w prosty sposób znaleźć na koncie klienta – przeczytaj więcej tutaj!
Jak zamówić nową kartę?
Karty można zamówić łatwo i szybko na Portalu klienta - więcej informacji znajdziesz poniżej.
Jak zablokować kartę?
Możesz łatwo i szybko zablokować kartę z poziomu Portalu Klienta - więcej informacji poniżej.
Dlaczego moje konto jest zablokowane?
Twoje konto klienta moze być zablkowane ze względu na przekroczony limit kredytowy lub nieopłacone w terminie faktury – przeczytaj więcej tutaj!
Dlaczego moja karta nie działa?
Karta może być zablokowana z powodu np. podania nieprawidłowego kodu PIN lub przeterminowanej płatności faktury – przeczytaj więcej tutaj!
Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania skontaktuj się z nami:
tel: +48 22 255 22 55 (24h)
Przydatne linki: