Statoil wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi 2016
Polski Program Jakości po raz IX podsumował coroczne badanie, prowadzone wśród polskich konsumentów. Jakość obsługi na stacjach Statoil została po raz kolejny doceniona i nagrodzona przez ankietowanych.
Więcej…Statoil nr 1 w badaniu firmy Daymaker- jakość obsługi klienta
Kolejne wyróżnienie dla stacji Statoil za wysoką jakość obsługi! W dzienniku Puls Biznesu (wydanie z dnia 27 marca 2012) pojawił się artykuł zatytułowany "Uprzejmość to szansa na większe zyski". Wywodząca się ze Szwecji firma Daymaker po raz drugi sprawdziła obsługę klienta w naszym kraju i zbadała jakość obsługi klienta w 125 działających w Polsce sieciach handlowych.
Więcej…Kryształowa Statuetka European Trusted Brands 2011 dla Statoil Poland
Reader’s Digest już po raz jedenasty zaprezentował wyniki badania European Trusted Brands – jednego z największych badań konsumenckich w Europie.
Więcej…Statoil nr 1 w badaniu firmy Dive - jakość obsługi klienta
W wydaniu dziennika Puls Biznesu (z dnia 18.01.2011) ukazał się artykuł dotyczący badania przeprowadzonego przez polski oddział firmy Dive http://www.divegroup.eu/ zajmującej się badaniem jakości obsługi klienta. Oceniono sześć największych sieci stacji paliw w Polsce w pięciu dużych miastach. Zwycięzcą została sieć stacji Statoil.
Firma Dive bada wybrane sektory rynku pod kątem jakości obsługi klienta. Dotychczas sprawdzone zostały kawiarnie, banki, biura brokerskie, centra handlowe i firmy pośrednictwa finansowego.
Statoil wyróżniony Godłem Jakości Obsługi 2010
W wydaniu dziennika Rzeczpospolita (23.09.2010) ukazały się wyniki rankingu TOP 100 Jakości Obsługi 2010.
Sieć stacji paliw Statoil zajęła I miejsce w kategorii Stacje Paliwowe.
I miejsce w Wielkim teście stacji paliw tygodnika Motor
Sieć stacji Statoil otrzymała również I miejsce w Wielkim teście stacji paliw przeprowadzonym przez tygodnik motoryzacyjny Motor (Nr 36, z dnia 06.09.2010).
W teście ocenionych zostało 60 stacji paliw 5 największych koncernów paliwowych na terenie całego kraju.